2010. március 6., szombat

Tevez durván beszólt a félrelépő Terrynek

 

 Carlos Tevez alaposan beolvasott John Terrynek. Az argentin játékos szerint az ő országában a szexaffért nem élte volna túl a csalfa futballista.

Nem tudni mi baja van Carlos Teveznek, de két ellenfelével is komoly gondjai vannak, és ezt őszintén el is mondta.



A Manchester City argentin labdarúgója először annak a John Terrynek ment neki, aki köztudottan megcsalta a feleségét, Tonit a legjobb barátja élettársával, Vanessa Perroncellel. A dél-amerikai futballista teljesen kiakadt a dolgon, az átvert barát ráadásul az ő csapattársa, Wayne Bridge volt.
"Terry egész egyszerűen egy erkölcstelen alak. Ha ezt a szomszédságomban csinálod meg, akkor elveszíted a lábad, vagy valami értékesebbet. Ezt nem élted volna túl" - mondta szinte fenyegetően Tevez, aki Buenos Aires Fuerte Apache negyedéből származik, ahol valószínűleg farkastörvények uralkodnak. Kemény szavak, de a szókimondó játékosnak nem volt elég ennyi, és Michael Ballackról is elmondta nem éppen hízelgő véleményét. "Sokszor játszottam ellene és mindig is volt problémám vele. Valószínűleg ő is annyira szeret engem, mint én őt. Soha nem értettem, hogy mit mondott nekem a pályán, de ő sem értett engem" - mesélte Tevez, bár azt nem fejtette ki, hogy pontosan mi a baja a németek kapitányával.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Te is szólj hozzá!