2011. január 12., szerda

Gerard Piqué: "Shakira és én csak barátok vagyuk. Semmi több."



Az FC Barcelona játékosa a hétfői Zürichben megrendezett 2010-es Aranylabda díjkiosztóra szüleivel, Joannal és Monserattal és testvérével, Marc-kal érkezett.



Természetesen a napokban Shakira szakítása hírére több pletyka is napvilágot látott, hogy a pár szétválásának oka maga Piqué.
A sajtó találgatása szerint a tavalyi dél-afrikai foci vb hivatalos himnuszát előadó Shakira magánéleti válságához nagyban hozzájárult, hogy közeli barátságba keveredett Gerard Piquével. Pletykás barátaiknak köszönhetően az is kiderült, hogy nem sokkal a megismerkedésük után közös szobát foglaltak egy ibizai szállodában, Pique azonban mossa kezeit.

– Fogalmam sincs, miért szakítottak, mi csak jó barátok vagyunk, semmi több nincs köztünk - tagadta érintettségét az FC Barcelona világbajnoka.



4 megjegyzés:

  1. Kár...szerintem aranyosak lennének együtt. :)

    VálaszTörlés
  2. Szerintem nem illenek össze. Kb. 10 év a korkülönbség!!! Amúgy is van Piquének barátnője!!!

    VálaszTörlés
  3. Állítólag van, de érdekes, hogy nélküle ment a FIFA gálára :)

    VálaszTörlés
  4. Szerintem tök gáz a barátnője a képek alapján. Az össze kép róla pózolós, bulis kép. Mást nem csinál? Nála szerintem még Shakira is jobb, bár a 10 év egy kicsit soknak tűnik. Igaz, most még annyira nem látszik.

    VálaszTörlés

Te is szólj hozzá!