2010. október 15., péntek

Cheryl Cole dalszöveggel vág vissza hűtlen exférjének

Cheryl Cole-t sokan sajnálták, amikor kiderült, hogy férje megcsalta őt, de az énekesnő stílusos bosszút áll: dalszövegben fejezi ki, mennyire boldoggá teszi, hogy már nem kell Ashley Cole-lal élnie.



Mindenki tudta, hogy a Figth for this love című dalt Cheryl Cole férjének, a focista Ashley Cole-nak címezte, akkor még bízott benne, hogy egy félrelépési botrány és számos magánéletbeli probléma nem állhat útjukba és megharcolnak a szerelemért. A sztárpárnak nem sikerült, el is váltak azóta, miután kiderült, hogy a csalfa férj többször is félrelépett. Cheryl Cole pedig bizonyára megunta, hogy legnagyobb slágerében mindig csak harcol a férjéért, így második albumán (a lemez november 1-jén jelenik meg Messy Little Raindrops címen) ismét üzen a férjének, de ebben már kevesebb a köszönet.
A Happy Tears (Örömkönnyek) című nóta kezdősorai szabad fordításban valahogy így hangzanak: Sírtam, amikor megtudtam, hogy (meg)csaltál/ Sírtam, amikor azt mondtam, hogy elhagylak/ Sírtam, amikor a szívem nem bízott többé/ De kifogytam a könnyekből. A kórus azonban a refrénben így énekel: Oh, nem, ezek csak örömkönnyek voltak. Ashley Cole tehát megkapja a magáét és azóta sem érti, hogy tehetett ilyet a világ egyik legszebb nőjével.



Forrás: bulvársport

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Te is szólj hozzá!