2010. október 29., péntek

David Beckham belebukott a szexuális felvilágosításba



Brooklyn Beckhamre kezdenek felfigyelni a lányok. David és Victoria Beckhamezért úgy döntött: eljött az ideje, hogy szexuálisan felvilágosítsák legidősebb fiukat.




„A madarak és a méhek” – valahogy így kezdte a szexuális felvilágosítást David és Victoria Beckham. A Los Angeles Galaxy futballistája és felesége ugyanis úgy döntött, itt az ideje, hogy meséljen az élet nagy dolgairól legidősebb fiának, a 11 éves Brooklynnak.
„Brooklyn mostanában felfedezte, hogy érdeklődnek iránta a lányok és ezt nagyon is élvezi. Nekünk ez azonban azt jelenti, hogy el kell kezdeni beszélgetni a fiúk és a lányok kapcsolatáról. De be kell vallanom, én nem tudtam részt venni a nagy beszélgetésben, mert mindig elnevettem magam. Victoriára hagytam a dolgokat, de láttam a szemén, hogy neki is nehéz megőriznie a komolyságát. Hogy Brooklyn mikor fog először randizni, azt nem tudom. Erre is Victoria tudna válaszolni” – nyilatkozta David Beckham.


Forrás: bulvarsport

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Te is szólj hozzá!