2011. február 20., vasárnap

Noémie Lenoir: Méreg voltam a fiam számára

Claude Makélélé gyönyörű ex modellbarátnője tavaly májusban kísérelt meg öngyilkosságot a francia focista párizsi lakásán. A Victoria's Secret egykori angyala interjút adott a Guardian Weekend magazinnak.




A 31 éves éves édesanya így nyilatkozott: Az emberek azt kérdezték, hogy hogyan lehetek ilyen önző, és miért nem gondolok a fiamra. De ők ezt nem érthetik, mert én nagyon szeretem őt. Azonban ez nem elég, mert méreg voltam számára. Ha depressziós voltam, megmérgeztem az életét. Az gondoltam, jobb lesz neki az apjával és az édesanyámmal.



Noémie 9 hónapja egykori párja, Makélélé lakásán kísérelt meg öngyilkosságot, mikor több tucat pirulát vett be, majd felhívta egy barátját, aki azonnal a mentőket hívta. A modell egy hétig feküdt kómában. "Tudom, hogy, nagy, nagy butaságot csináltam! Claude New York-i házában laktam, és nagyon szerettem volna itt dolgozni, de nem kaptam munkát, és ettől depresszióssá váltam. Nagyon egyedül éreztem magam." - mondta.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Te is szólj hozzá!