2011. február 28., hétfő

Amerikai kitüntetésben részesült Shakira

 
 
A Harvard Egyetem alapítványa a 2011 előadója díjjal tüntette ki szombaton Shakira Mubarak kolumbiai énekesnőt. 
 
 
 
 
"Kimagasló kreativitásáért és jótékonykodásáért érdemelte ki" az énekesnő az amerikai egyetem elismerését - hangoztatta a szombati díjátadón S. Allen Counter, az alapítvány igazgatója.
Shakira az ünnepségen arra bíztatta az intézmény diákjait, hogy tegyenek meg mindent annak érdekében, hogy a fejlődő országokban élő fiatalok jobb oktatásában, képzésben részesüljenek.



A Harvard Alapítvány ezt a díját korábban már odaítélte Sharon Stone-nak, Will Smithnek és Herbie Hancocknak is.

Shakira egyébként megtörte a csendet, és nemrég beszélt jelenlegi és exkedveséről is. Az énekesnő 11 évig járt Antonio de la Rua argentin exminiszterelnök fiával, akiről a legjobbakat nyilatkozta. "Antonio-ban bízom a legjobban a világon. Neki köszönhetem, hogy itt vagyok ma." - nyilatkozta Shakira, aki exkedvesével  a mai napig üzleti kapcsolatban áll. "A mi barátságunk sziklaszilárd." - tette hozzá az énekesnő.
Kevésbé volt beszédes, amikor Gerard Piqué-vel való kapcsolatáról kérdezték. "Úgy döntöttem, hogy nem beszélek a magánéletemről. Remélem a sajtó megérti az érzéseimet és a helyzetemet most."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Te is szólj hozzá!