2010. december 18., szombat

Férjének köszönheti életét Sylvie van der Vaart



A Tottenham futballcsapatát erősítő Rafael van der Vaart felesége, Sylvie először beszélt a mellrák elleni küzdelméről, s nem győzte magasztalni párját, aki átsegítette a legnehezebb időszakon.



Focista férje szerelmével magyarázza Sylvie van der Vaart, hogy megbirkózva a mellrákkal, ismét kirobbanó formában mosolyog a televízió képernyőjén.
– Amikor közölték velem a diagnózist, hogy rákos vagyok, egyszeriben úgy éreztem, összeomlik az életem. Abban a pillanatban semmit sem ért, hogy luxusban élek, egy egyszerű asszony voltam megint, aki félt – mondta Sylvie.
– Villámgyorsan szembesültem vele, hogy lehetsz gazdag vagy szegény, szép vagy csúnya, öreg vagy fiatal, a gyilkos kór nem válogat.
A 32 éves modell azt is elárulta, amikor a sugárkezelés hatására hullani kezdett a haja, az volt számára a mélypont, hiszen szőke lobonca korábban a védjegyének számított. 




– Elmentem a fodrászhoz, hogy megváljak a hajamtól, de képtelen voltam a tükörbe nézni – folytatta.
– Csupán akkor pillantottam fel, amikor a tar koponyámra került a paróka. Hazaérve aztán megkérdeztem Rafaelt, el tudja-e viselni a kopaszságom látványát. Mire ő édesen azt felelte, természetesen, hiszen úgy szeret, ahogy vagyok. Ezért aztán otthon, a négy fal között rendre a paróka nélkül éltem. Aztán végre újra nőni kezdett a hajam, s Rafael azzal lepett meg, hogy közölte, jobban tetszem neki így, természetesen. Az volt a legromantikusabb pillanat, amikor kivette a vakszot a táskámból, mögém állt, és megformázta a rövid frizurámat. Azóta újra szépnek érzem magam. 
 
 
 
Ezt a ragyogást egyébként a L’Oréal kozmetikai cég is kiszúrta, ugyanis szerződést kötött Sylviével, amire az asszony nevetve úgy reagált, nem is rossz olyasvalakitől, aki fél éve még teljesen kopasz volt.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Te is szólj hozzá!