2010. június 5., szombat

Megbánta műtétjét Alex Curran

Tíz évvel mellműtéte után megbánta az operációt Steven Gerrard felesége, Alex Curran. Ennek ellenére nem veteti ki az implantátumot, mert valaha nagyon lapos volt.




Alex Curran egy darabig méltatlanul a háttérben felejtett futballistafeleség volt, de miután Steven Gerrarddal közös lányai már elég nagyok lettek, hogy óvodába menjenek, Alex visszatért a médiába. Most éppen mellműtétje kapcsán osztotta meg a benne feltoluló érzéseket.
"18 évesen kifejezetten lapos voltam, ezért megcsináltattam a melleim. Aztán 2004-ben megszületett Lilly-Ella, majd 2006-ban Lexie, és a melleim hatalmasak lettek. Felvettem egy ruhát, és nem fértek bele a melleim. Akkor sem gondoltam arra, hogy kivetessem az implantátumokat, de szörnyű volt. Kénytelen voltam lemenni az edzőterembe és a munka végül visszahozta az alakomat" - nyilatkozta Curran.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Te is szólj hozzá!