2010. november 17., szerda

David Beckham túl angol a fiainak

 

 

A fiúk nem értik, hogy lehet az apjuknak angol akcentusa. A három srác a nyelv amerikai változatát beszéli, és David Beckham számukra túl angolos.

 



David Beckham, aki nem került be az MLS álomcsapatába, három éve igazolt a Los Angeles Galaxyhoz, és annak rendje és módja szerint, a kaliforniai városba költözött a családjával. A gyerekek azóta tökéletesen beilleszkedtek, barátokat szereztek, és már teljesen úgy beszélnek, mint egy amerikai. A papa ugyanakkor megőrizte angol akcentusát, és nem is akar lemondani róla, de ez a fiúk számára nagyon furcsa. "A pályafutásom során éltem Manchesterben, Spanyolországban vagy Olaszországban, de soha nem veszítettem el az east-endi akcentusomat, nem is akartam. 
Egy este, amikor ágyba vittem Cruzt, beszélgettünk egy kicsit, és ő megjegyezte, hogy túl angolos vagyok. Amikor azt feleltem, hogy tulajdonképpen olyan, mint ő, csak nevetett" - mesélte Beckham. A szerződése végét firtató kérdésekre mindig kitérő választ a labdarúgó, és csak annyit árul el, hogy azért, mert nem Londonban élnek, még az az ő otthonuk, és szeretik az angol fővárost. Egyes hírek szerint a Beckham család szeretne amerikai állampolgárságot kapni, de a jelek szerint nem akarnak elszakadni a szülőhazájuktól.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Te is szólj hozzá!